Školení
Společnost Bestech nyní zařazuje do svého portfolia nabídku školení v oblasti soft skills. Naše kurzy jsou připravovány dle tří základních priorit.
Za prvé, maximální kvalita – naše školení vedou vysokoškolští pedagogové a připravují je ve spolupráci s profesionály s praxe. Naši klienti si tak mohou být jisti, že získají kvalitní informace prezentované nejlepšími školiteli na trhu. Za druhé, maximální efektivita – chápeme, že zaměstnanci ani zaměstnavatelé nemají čas a prostředky na dlouhá několikadenní školení. Proto jsou naše kurzy maximálně intenzivní a prakticky zaměřené. Během několika hodin tak zaměstnanci získají velké množství znalostí a praktických dovedností, připravených k okamžitému využití v praxi. Za třetí, maximální flexibilita – víme, že v prosperující firmě není času nazbyt. Vyjdeme Vám tedy vstříc při plánování školení. Naši lektoři dorazí přímo k Vám do firmy, nemusíte nikam chodit nebo se ubytovávat. Pokud budete mít zájem, upravíme obsah školení tak, aby vyhovovalo přímo Vašim potřebám.
Školení od Bestech tak šetří čas i peníze a přitom poskytují kvalitní službu zaměřenou na praxi a využitelnost při práci. Efekt našich školení tak pocítíte ihned.
Aktuální nabídka školení
Prezentační dovednosti
Školení „Prezentační dovednosti“ se skládá z pěti tematických okruhů, které komplexně pokrývají potřeby začínajících i středně pokročilých řečníků. Účastníci získají informace z mnoha oborů jako je rétorika, mediální studia či PR, spojené v logický celek, který pokrývá všechny důležité aspekty veřejných vystoupení od počátku do konce. Kurz je vysoce interaktivní a účastníci mají mnoho možností si nacvičovat probírané dovednosti v praxi či upravovat zaměření kurzu dle svých priorit. Absolventi kurzu budou připraveni na veřejná vystoupení v různých oborech, zvládnou jednoduchá mediální vystoupení a dokážou úspěšně projít individuálními rozhovory s dalšími účastníky veřejné akce, které jejich vystoupení nutně předchází nebo po něm následují.
Trvání kurzu je 3-4 hodiny (dle počtu účastníků).
Tématické okruhy:
Část první: Základy rétoriky pro veřejná vystoupení
- práce s dechem
- posazení hlasu a dikce
- vhodný slovník, skladba vět, běžné zlozvyky
Část druhá: Příprava na veřejné vystoupení
- příprava podkladů a nácvik vystoupení
- struktura vystoupení
- jak přizpůsobit své vystoupení prostoru, technika
- sebeprezentace – přizpůsobení image dané příležitosti
Část třetí: Tipy pro veřejné vystoupení
- jak se zbavit trémy
- neverbální komunikace během veřejných vystoupení
- práce s publikem
Část čtvrtá: Vystoupení v médiích
- specifika zprostředkovaných vystoupení
- potřeby novináře a jejich vliv na vaše vystoupení
- tipy pro rozhlasová vystoupení, tipy pro audiovizuální vystoupení
Část pátá: Sebeprezentace v osobním kontaktu, aneb jak neprohrát ještě než dojde k veřejnému vystoupení
- tipy pro seznamování s novými osobami
- neverbální komunikace v osobním kontaktu
- umění zdvořilostní konverzace
Etiketa pro byznys
Kurz nabízí komplexní návod pro zvládnutí společenských pravidel v situacích běžných v obchodním styku. Kurz obsahuje tipy jak se chovat na veletrzích, při obchodních jednáních nebo během uzavírání obchodu. Účastníci se seznámí a vyzkouší si v praxi základní pravidla seznamování, konverzace, stolování, oblékání pro různé příležitosti. Kurz je zacílen na praktické zvládnutí základních pravidel tak, aby účastníci nebyli zahlceni nepotřebnými poučkami, ale zároveň si osvojili zásady a návyky, které podpoří jejich sebevědomé, profesionální a příjemné vystupování, které vždy usnadní zdárný průběh obchodu ve všech odvětvích. Obsah může být uzpůsoben konkrétním potřebám každé skupiny (manažeři, obchodní zástupci ), či dokonce příležitosti (veletrh, raut, uzavírání dohody v kulturně odlišném prostředí).
Doba trvání kurzu 4 hodiny.
Obsah základního kurzu:
- Základy seznámení pro každého
- podání ruky
- představování
- vykání a tykání, oslovování (a jak je to v cizině)
- vizitky
- Pohyb v terénu
- kdo vstupuje první, kdo drží dveře
- co s kabáty, kabelkami a kufříky
- kam a kdy si sednout
- oslovování a zdvořilostní konverzace
- Písemná komunikace
- sms a jiné textové služby
- Obchodní jednání
- zahájení jednání a předávání slova
- co dělat, když se jednání mění v hádku
- podpis smlouvy
- Stolování
- zasedací pořádek
- příbory, talíře, sklenice a další části prostírání
- nejčastější a nejviditelnější prohřešky při stolování
- komunikace s personálem – objednávání, výběr společného pokrmu/nápoje, placení
- Oblékání
- několik základních pravidel pro oblékání v byznysu
- jak číst zkratky na pozvánkách
- do práce, na pracovní oběd, na firemní večírek
- na oficiální jednání s významným klientem, na večeři s významným klientem
- Kulturní odlišnosti
- časté omyly při jednání s Němci, Brity, Rusy a Číňany
Česko-německé kulturní odlišnosti v byznysu
Nabízené školení je zaměřeno na podobnosti a odlišnosti mezi českou obchodní a pracovní kulturou a kulturou německou. Kurz provede účastníky kulturními podmíněnostmi a odlišnostmi v takových oblastech jako priority v obchodním jednání, styl vyjednávání, vztahy mezi kolegy, vztahy mezi nadřízenými a podřízenými , způsoby motivace k práci nebo vztah k časovému harmonogramu či byrokratickým procedurám. Ačkoliv jsou kulturní odlišnosti často podceňovány zejména mezi sousedními zeměmi, mohou odlišná očekávání, komunikační a pracovní styly významně ovlivnit úspěch či neúspěch obchodní spolupráce. Tento kurz připraví absolventy na úspěšná jednání s německými partnery a pomůže jim odlišit se od konkurence. Pracovníky se zkušenostmi s německými kolegy kurz provede jistě důvěrně známými situacemi a problémy, které na jeho základě bude možné nejen lépe pochopit, ale také lépe vyřešit.
Doba trvání: 3-4 hodiny (v závislosti na přítomnosti volitelné praktické části).
Obsah:
Úvod – interkulturní komunikace a proč se jí zabývat
Česko-německé kulturní podobnosti a odlišnosti a jejich dopad na obchodní spolupráci
- Žádoucí a obávané vlastnosti obchodních partnerů a zaměstnanců, vztah k improvizaci a plánování, priority při dosahování cíle
- Vztah k času a jeho vliv na plánování a evaluaci
- Styl komunikace a jeho vliv na styl vyjednávání, hodnocení zaměstnanců a výsledků
- Vztah k zaměstnání a jeho vliv na styl práce, motivaci pracovníků a charakter vztahů s partnery
Praktické tipy
- Společenské zvyklosti (etiketa, konverzace, společenské akce a odlišnosti od českých standardů)
- Styl (oblékání, doplňky a osobní image)
- Komunikační styl
Volitelná část: praktická cvičení (nácvik modelových situací a řešení typických problémů)